Baskı Yönetimi Nedir ve Neden İhtiyacım Var?

A+ A-

Baskı işlerinizi prova aşamasından baskı, sonlandırma, sevkiyat, dağıtım, depolama ve diğer gerekli adımlara kadar yönetecek bir şirkete yaptırmaktır.

Baskı yönetiminizi neden dışarıya yaptırmalısınız?

Çeşitli baskı sağlayıcıları kullanan şirketler için, bunu yönetmek ve yüksek kaliteli sonuçları korumak çok fazla zaman ve enerji gerektirebilirken, dış kaynak kullanımı durumunda, sorumluluğu baskı uzmanlarına devrederek tüm süreci basitleştirecek ve işinizle ilgili zorluklara ve finansal hedeflerinize odaklanmanıza olanak sağlayacaksınız. Aşağıda, baskı yönetiminde dış kaynak kullanımından yararlanmanızın nedenlerinden bazılarını paylaştık.

Maliyet Verimliliği

Baskı başlangıçta basit bir işlem gibi görünebilir, ancak daha yakından incelendiğinde baskı seçenekleri, depolama ve dağıtım için sayısız seçenek bulacaksınız. Kağıt, renk ve diğer pek çok seçenek kafa karıştırıcı, zaman alıcı olabilir ve dolayısıyla paranızı asli görevlerinizden uzaklaştırabilir. Bir baskı yönetimi şirketi kullanmak, baskı için harcanan parayı en aza indirmenize yardımcı olacak ve büyüme ve kârı en üst düzeye çıkarmanıza olanak sağlayacaktır.

Zaman Tasarrufu

Baskıyı düzgün ve verimli bir şekilde yönetmek şirket içinde çok fazla zaman harcayacaktır. Tüm adımlarla kendiniz ilgilendiğinizde, işleriniz birikebilir ve geride kalma riskiyle karşı karşıya kalabilirsiniz. Zaman ve maliyet verimliliği arasında ayrım yapmak ince bir çizgi olabilir ve hem baskı hem de teslimatta maliyet ve zaman tasarrufu önlemleri arasında denge kurmak son teslim tarihinizi kaçırmanıza neden olabilir. Bu durum kolayca önlenebilir. Deneyimli bir baskı yönetimi şirketi kullanarak tüm süreçler hizalanabilir, böylece gerektiğinde süreçler tek bir temas noktasının kontrolü altında çakışabilir. Bu da zaman kazanmaya hemen başlayabileceğiniz ve ileride sürprizlerle karşılaşmayacağınız anlamına gelir.

Endüstri Uzmanlığı

İşletmeniz hiç şüphesiz uzman tavsiyesinden faydalanır ve baskı yönetimi şirketleri için bu bilgi birikimi, baskı ihtiyaçlarınız için mükemmel çözümü bulmalarını sağlayacaktır. Kağıt türü, doğru baskı süreci ve doğru sonlandırma/ciltleme yöntemi için seçenekler en başından itibaren doğru olacaktır, bu nedenle derinlemesine sektör bilgisine sahip biriyle ortaklık yapmak ekibinize paha biçilmez bir katkı sağlayabilir.

Stok Raporlama ve Yönetimi

Hiç şüphesiz, geçmişte bir zamanlar, bölge ofislerinize gönderdiğiniz önceki bir kampanyaya ait basılı materyallerin geri kalanının nerede olduğunu merak etmişsinizdir. Hepsi kullanıldı mı, kalanlar deponun karanlık bir köşesindeki kutulara mı atıldı? Haberiniz olsaydı diğer şubeler bunları kullanabilir miydi? Merkezi baskı yönetimi sayesinde bu veriler çevrimiçi olarak depolanabilir ve her an güncel stok raporlarına sahip olabilirsiniz. Baskı yönetiminizde dış kaynak kullanmak, bu tür verilere anında erişmenizi sağlayacaktır.

Çevresel Etki

Birçok şirket için tedarik zincirlerinde sürdürülebilirliği iyileştirmek temel bir gerekliliktir. Şirketinizin yeşil etki hedeflerine ulaşmaya daha yakın olduğundan emin olabilirsiniz. Baskı yönetimi şirketiniz lojistik açıdan akıllı davranarak gerekli mesafeyi ve teslimat sayısını azaltabilir, ayrıca israf hacmini en aza indirebilir.

Hizmet

Tüm şirketlerin tam olarak ne aldıklarını, ne kadara mal olacağını ve ne zaman gerçekleşeceğini bilmeleri gerekir. Baskı yönetiminizi Neptün Global Baskı ve Reklam Hizmetleri’ne yaptırdığınızda, en son ekipman ve sistemlerle donatılmış en kaliteli yazıcıları kullanarak, tanımlanmış bir hizmet seviyesi anlaşması sunarak, gerektiği yerde ve zamanda rekabetçi bir fiyatla en kaliteli baskıyı sağlayacağız

Yorumlar

İnceleyenlerin %'ü bu ürünü öneriyor.

0 İncelemeye Dayalı Genel Derecelendirme
5 yıldız üzerinden
0 değerine toplam yorum sayısı 0 değerine toplam puan sayısı

Ortalama Puan

PUAN VER

Sosyal Medyada Paylaş

Online Sistemlerimiz

Online Sistemlerimiz ile Daha Kolay Süreçler

Yakında Açılacak Olan Online E-Ticaret Sitemiz üzerinden hem baskı ihtiyaçlarınızı sipariş vermek hem de kurumsal hediye ihtiyaçlarınızı karşılamak ister misiniz. Sistem üzerinden kendi kutu konseptinizi seçebilir ve dilerseniz kutu içeriğini dilediğiniz ürünü özelleştirerek hediye kutunuza ekleyebilirsiniz.

İster Kurumsal bir Marka Olun İsterseniz de Çok Şubeli Bir Mağaza Ya da Ağınız Olsun. Kurumsal ihtiyaçlarınız için tasarlanmış sistemimiz üzerinden tüm ihtiyiyaçlarınızı sipariş ve onay mekanizması özelikleri ile yönetmek ve sipariş verebilmek istemezmiydiniz. Yaka Kartı, Kartvizit, Cepli Dosya Vb.

İletişim formumuzdan dilediğiniz soruyu sorabilirsiniz. İstemiş olduğunuz fiyat tekliflerini , merak ettiğiniz üretim tekniklerini ve ihtiyacınız olan ürünler hakkında sorularınızı form üzerinden bizlere iletebilirsiniz.

İletişim formunda yer alan alanların tam ve eksiksiz doldurulması sizlere daha kısa sürede dönüş yapmamıza olanak sağlayacaktır. İletmek istediğiniz dosyaları WETRANSFER, SENDGB, TRANSFERNOW gibi dosya transfer araçlarına yükleyerek dosya bağlantısını formda yer alan link kısmına ekleyebilirsiniz.

Merak Etmeyin sizlerle tanışmak için sabırsızlanıyoruz. İletişim Formundan bizlere ileteceğiniz her türlü soru 24 saat içerisinde yanıtlanacaktır. 😊

Teklif İste / Soru Sor

Bizi Takip Edin!

E-Bülten’e Kayıt Ol

Sayfa Yorumları

©2022 Neptün Global