Yeni bir kullanıcı oluşturmak için aşağıdaki verileri doldurun:
Yeni Şifre Giriniz
Kreatif çalışmanız ister şirket içinde üretilsin, ister bir kreatif ajansla iş ortaklığı yapılsın veya serbest çalışan bir kreatif kullanılsın, kreatif brief herkesin aynı yönde düşünmesini sağlar. Sonuçta, pazarlama kampanyanız için bir ajansla çalışarak zaman ve para harcıyorsanız, bu ortaklığın size aradığınızı verdiğinden emin olmak istersiniz. Şirket içi ekibiniz, tam olarak ne istediğinizi bilmelerini sağladığınızda daha uygun işler çıkaracaktır.
Temel teklifiniz, ürünün rekabet avantajı olduğuna inandığınız şeyin özü olmalıdır. Bir kişinin bu ürünü neden rakipleri yerine müşterinizin şirketinden almak isteyeceğini açıkça ifade etmelidir.
Bu bölüm projenin maddi çıktısını ana hatlarıyla belirtmelidir. Genellikle 15sn, 30sn ve 45sn'lik videolar/TVC'ler gibi net bir şekilde düzenlenmiş çıktıların bir listesidir; bu aynı zamanda format, medya ve diğer ayrıntılar gibi ek ayrıntıları da içermelidir.
Gazete reklamları, tam sayfa, yarım sayfa, vb. mekanik özellikler ve ilgili özelliklerle birlikte dijital.
Uyulması gereken marka/yaratıcı yönergeler var mı?
Bu bölüm, imaj tutarlılığını korumak için marka tonu, ses, renk şemaları vb. gibi bilgileri içermelidir.
Senide duymak istiyoruz!
Ortalama Puan
Sosyal Medyada Paylaş
Sitemizin, çalışması için çerezler kullanılmaktadır. Site üzerinde kullanılan çerezler hakkında detaylı bilgi almak için Çerez Politikası’nı incelemenizi rica ederiz.